luni, 5 noiembrie 2012

Inspiratie Tomnatica


 Dragele mele,
Inspirata de acest frumos anotimp ruginiu, mi-am zis sa concep ceva care sa reflecte frumusetea
acestuia.
Asadar, m-am asezat la birou si mi-am chemat in ajutor pe dl Harnicut si Zana Creativitate.
Acestia nu au intarziat sa apara si s-au pus pe treaba: domnul Harnicut si-a adus instrumentele, iar Zana
Creativitate a ales culorile. Domnul Harnicut incepu sa mestereasca, iar Zana Creativitate muncea
de zor cu bagheta sa magica pe langa acesta. Finalizara, pusera la copt si cand scoasera din cuptor,
ce sa vezi?!  Un cos minunat plin de fructe care se potriveste de minune pe mesele incarcate ale
petrecaretilor de la nunti si botezuri si o bratara cu o brosa tomnatice, frumoase foc pentru conite.
Domnul Harnicut si Zana Creativitate va doresc delectare vizuala placuta! :)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu